Coders Lab na 16. Fanfari
Člani Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) so že 16. leto zapored uspešno organizirali največjo študentsko marketinško konferenco – Fanfaro. Konferenca, ki je letos pritegnila nekaj manj kot 400 marketinških navdušencev, je potekala 23. oktobra 2023 v Cankarjevem domu. Poslušali smo 15 izjemnih tako domačih kot tujih govorcev in eno okroglo mizo. Coders Lab je z veseljem sponzorsko podprl organizacijo konference.
Rdeča nit letošnje Fanfare je bila kont[ra]st, kjer so povezovali dva svetova – človeka in tehnologijo na eni strani ter tehnologijo in umetno inteligenco na drugi.Prolog in s tem celotno konferenco je izjemno odprl dr. Mitja Pirc, ki je razkril, kako uravnavati kritično razmišljanje in AI tako v zasebnem kot poslovnem življenju. Sledil mu je dr. Dan Podjed, ki nam je zaupal, kako lahko tudi v digitalnih okoljih ohranimo bistvo človeškosti, skupnosti in obdržimo pravico do digitalnega odklopa. Ana Mačič Kotnik nas je popeljala v svet družbenih omrežij in naslavljanja pomembnih tematik na platformah, kot sta TikTok in Instagram. Prvi sklop je zaključil Aljoša Bagola, ki nam je v kratkem predavanju predstavil aplikacijo za testiranje življenjskega sloga.
Drugi sklop predavanj, imenovan enostranski dialog, sta začela Dean Udatny in Ivan Golubić, ki sta nam predstavila digitalni oglas AI Anxiety Meter. Ta inovativen pristop k oglaševanju meri raven tesnobe pri mimoidočih, hkrati pa jih ozavešča o pomenu skrbi za duševno zdravje. Pridružil se nam je tudi Jure Dostal, ki nas je navdušil z aplikacijo Bird Buddy. Ta s pomočjo umetne inteligence igrificira hranjenje ptic, kar ima lahko pozitiven učinek na mentalno zdravje ljudi. Bojan Jurić je udeležencem predstavil IB Card, kartico za digitalno deljenje kontaktov, in nam povedal, da naj bi vsak posameznik v svojem življenju spoznal med 10 in 30 tisoč ljudi, ki mu lahko spremenijo življenje. Skupaj s Primožem Zajcem smo preverili, ali nas razvoj umetne inteligence pelje v propad ali blagostanje, sklop pa se je zaključil z okroglo mizo o digitalnem pripovedovanju zgodb. Gostje so bili Eva Birsa, Jana Birsa in Timotej Lampe Ignjić.
Tretji sklop, epilog človeške kreativnosti, je zaključil 16. Fanfaro v velikem slogu! Tine Lugarič nam je razkril, kako lahko v času vse večje nasičenosti, povprečnosti, podobnosti, politične korektnosti in strokovne podhranjenosti ustvarjamo pogoje za neverjetno kreativnost. Petrisa Čanji nas je podučila, da se moramo zavedati, da je razvoj umetne inteligence brez resnične perspektive, saj ni trajnosten. Tamara Valenčič nas je pripravila na jutri in osmislila prihodnost naše kariere.
»Letošnjo 16. Fanfaro je podprlo veliko nepozabnih sponzorjev, med katerimi so se nam pridružili tudi nekateri novi. Izredno smo bili veseli tudi prisotnosti znamke Coders Lab, saj smo tako lahko udeležencem ponudili tudi možnost, da se podučijo o različnih tečajih, s katerimi si lahko pridobijo nova znanja in veščine ter si nadgradijo svoj življenjepis.« -Veronika Osolin, vodja ekipe za sponzorstva 16. Fanfare